Daukanto g. 10, Palanga, Lietuva

info@psvcentras.lt

Kelias į Sveikatą

Kad būtų tobulos sveikatos, žmogus turi būti  Kelias į geresnę sveikatąramaus proto, stabilus ir puoselėti švelnius jausmus. Tai nėra paprasta šiandieniniame greitame gyvenime. Tai iššūkis.

Yra du būdai suvaldyti įtampos lygį – mes galime sumažinti protinį ir fizinį darbo krūvį. Tačiau tai nepriimtina aktyviems žmonėms. Arba yra kitas kelias, galime padidinti savo energijos lygį.

Tam reikia atlikti penkis žingsnius:

1. Sužinokite daugiau apie save, apie savo būties lygius, kūną, kvėpavimą, protą, intelektą, atmintį, ego ir tikrąjį Aš.

Tai padeda gyventi dabartyje ir susidoroti su gyvenimu. Vieną kartą metuose atvažiuokite į Palangos sveikatingumo centrą. Ten susiliekite su gamta, kelkitės su saule, praktikuokite jogą, valgykite tinkamą maistą, leiskite laiką kūrybiškai.

2. Padarykite meditaciją savo gyvenimo dalimi.

Meditacija suteikia gilų poilsi. Kuo giliau pailsėsite, tuo energingiau veiksite. Meditacija yra raktas į visapusišką sveikatą.

3. Sužinokite apie kvėpavimą.

Kvėpavimas  – tai gyvenimas. Nei mokykloje, nei namuose mūsų nemoko, kuo svarbus kvėpavimas. Jei suprastume kvėpavimo galią, galėtume paveikti savo mintis ir jausmus, galėtume valdyti pyktį ir neigiamas nuotaikas.

4. Valgykite teisingai.

Kad turėtume sveiką kūną ir valdytume savo jausmus, mintis ir veiksmus, mes turime stebėti ką valgome. Koks maistas, toks ir protas.

5. Raskite laiko sau.

Kasdien esame užsiėmę informacijos rinkimu ir neskiriame sau laiko pamąstyti. Tada jaučiamės buki ir pavargę. Kelios akimirkos tylos pažadina mumyse kūrybą. Tyla gydo ir atnaujina, suteikia gylį ir stabilumą.

Visas šitas žinias Jus gausite Palangos Sveikatingumo Centre.

Pasidalinti

Nėra komentarų

Rašyti komentarą

KĄ VALGYTI VAKARE, KAD NEAUGTŲ SVORIS?